Pasivni chladic

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Červen 1 10:01:15 CEST 2006

Na tohle tema - meli jsme treba problem s odraznosti hlinikove folie a
cernych car na ni pro nejake odrazove inkrementalni cidlo. Prestoze
inkrementalni kotoucky vypadaly skoro identicky, tak to s jednim nefungovalo
a s druhym bezproblemove.
Zalezelo na drsnosti te hlinikove folie, ve viditelnem svetle vypadaly ty
folie velmi podobne.

Danhard
*******

...praveze nemusi byt. Tymto sa lisia napr. kvalitne slnecne kolektory
od low cost, cierna farba nie je cierna v celom spektre :-)