Testovacie "svorky"

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červenec 31 23:48:09 CEST 2006

mam pocit ze presne tieto grabbery dodava LeCroy ku svojim aktivnym
sondam. Skusal som s nimi nieco merat a su naozaj vynikajuce. Skusim
jednu sadu kupit a potom sa podelim so skusenostami. Ked si to tak
vezmem tak cena tej sady vacsinou predstavuje ani nie desatinu ceny
dosky ktora sa tym meria, takze verim ze to prejde ;-)
b.