Par dotazu k ADE7758

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Červenec 31 21:32:55 CEST 2006

Zdravim,

pro kamarada ted resim snimani proudu do topnych teles a michacich
"cerpadel" nejake specialni lazne. Pro tento ucel uvazuji o proudovych
trafech (snimacich) http://www.pmec.cz/cz/snimace.html a zatim jsem
elektroniku premyslel pouze jako prevododnik I/U
http://www.pmec.cz/cz/conv.html a za tim komparatory. Cele to ma slouzit
jen jako kontrola a pripadne odepnuti jinych spotrebicu na jednotlivych
fazich pokud regulator pozaduje vyssi topny vykon (takove prednostni
spinani kotle naruby). Protoze snimani stykacu pro jednotlive spiraly
(je jich tusim 18) je nerealne zvolil jsem bezkontaktni mereni privodu.
Protoze tady p. Pavel Novotny nedavno zminil tyto obvody a protoze
elektromer by byl vytanym doplnkem tak jsem se na ne trochu mrknul. Nez
ale zacnu studovat DS a dalsi info mam par dotazu (nejspise na p.
Novotneho ;) ):

- s jakym trafem (nejlepe od PMEC) mate vyzkousenou funkci a jaky pro
nej pouzivate zatezovaci odpor? Ja uvazuji o PS2/V 200, ktere mam
vyzkousene a protoze proud mi staci do 15A a odporu 1-1.5R

- nejsem zatim moc moudry z registru ani z blokoveho schematu. Je mozne
ziskat proud kazdou fazi zvlast? A je mozno ziskat celkovy proud resp.
prikon pro funkci elektromeru? Proud pro fazi je pro me dulezity, soucet
si muzu udelat sam v MCU.

- je neco co neni uvedeno v DS a na co si mam dat pozor?

- nez zacnu poptavat u dodavatele (Amtek?) tak jaka je dostupnost a
cena? (na toto jsem se mozna mel zeptat jako prvni...)

Predem dik za odpovedi

Pavel