Re: Pípátko na rychlost...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 31 15:58:19 CEST 2006

No a s jakouže přesností se dá měřit rychlost přes GPS?

BTW neuměj některý GPS-ky taky pípat? Například tahleta:

http://walking.about.com/cs/measure/fr/garminforerunr.htm

Ale nevim, jestli půjde nastavit pípání i na 50km/h - jak jsem to tak
zběžně prolít očima, tak je to určený asi jako pomůcka pro sportovce
;)

P.K.