Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Pondělí Červenec 31 12:11:55 CEST 2006

> Když se svým autem octnete uprostřed sahary, oceníte, LCD s určením
> polohy, a po 10 dnech na cestě oceníte i to datum .

Jiste :))))
I kdyz si dovolim tvrdit, ze pravdepodobnost zrealizovani premisy obsazene v
tomto vyroku se limitne blizi k nule pro nejmene 99% ucastniku teto
konference.

Popravde me spis zajimaji myslenkove pochody vedouci k pouziti GPS pro tuto
aplikaci (signalizace prekroceni rychlosti). Aby nedoslo k nedorozumneni,
nechci polemizovat o uzitecnosti ci neuzitecnosti GPS, ale jen a pouze o
pouziti GPS pro tuto aplikaci. Celkem rozumim vyuziti jiz instalovaneho GPS
prijimace, ale nejak mi unika smysl instalovat GPS jen pro tu prcu s
"pipatkem".

Dovolim si odhadnout, ze ve vetsine "novejsich" aut je mozne ziskat
informaci o rychlosti jiz v elektronicke podobe (elektronicky tachometr,
ridici jednotka motoru, ABS, ....) a obsah cviceni na tema "pipatko" se pak
ponekud modyfikuje z "prectu dve cisla a podelim" na .........

Pro kategori "drive narozenych" aut se mozna majitelum bude zdat ponekud
ujete investovat do "pipatka s GPS" cca 5..50% ceny "vozu"

S pozdravem
MK

PS: mimochodem v AR nekdy pred 30 lety to bylo bez GPS s par tranzistory a
optickym snimacem na nahonu tachometru :-))))))