Pípátko na rychlost...

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červenec 31 11:51:45 CEST 2006

Kosto, tohle uz neresim vubec. Kdyz nekdo neco chce a nema v umyslu se
mi na tom povesit uprostred kanclu, nemam duvod zkoumat, zda mu to k
necemu bude. To snad musi vedet on, kdyz to chce :). Ja mohu jen
doporucit, co to jeste muze mit za dalsi funkce, kterymi se to
neprodrazi a nebo prodrazi, pokud tedy te konkretni veci alespon
"dostatecne" rozumim.

Ty netusene prozitky bych v tom fakt, alespon ja, nehledal :))). To se
zeptej tech co upravuji auta, k cemu je dobre na aute mit neco navic,
kdyz to leckdy fakt k nicemu "normalne uzitecnemu" neni. Ja bych myslel
(bez naroku na pravdu), ze jim dela radost, ze maji neco, co nemaji
vsichni, nebo ze si dokazali udelat neco, co se jim fakt libi a podobne.
Stalo je to penize, auto treba jezdi uplne stejne jako pred tim a jeste
treba dre o obrubnik chodniku pri parkovani (ted si vymyslim), ale
stejne maji radost a alespon ja to do urcite miry dokazu i chapat i kdyz
taky ne vzdycky vsechno :).

--
Jiri Bezstarosti