Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Pondělí Červenec 31 10:13:25 CEST 2006

> Zas tak jednoucelove byt nemusi, muze to vypisovat i datum a cas,
> pozici, nadmorskou vysku, rychlost ... tech udaju je zkratka vice. Ale
> je jasne, ze PDAcko s GPS tohle zvladne taky, bude mit za podobnou cenu
> barevny displej a mnohem vice informaci zobrazi zaroven - treba i mapu.

Prosim o prominuti me pomalosti, ale k cemu je dobre mit v aute viceucelove
pipatko se zobrazenim casu, datumu, pozice, nadmorske vysky a dalsich
hodnotnych informaci ???? Ja se ptam opravdu vazne - je velmi pravdepodobne,
ze jsem nezachytil dalsi z perspektivnich trendu a me presuny autem jsou tak
nyni znacne ochuzeny o netusene prozitky.

S pozdravem
MK