jednodratovy rozvod

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červenec 30 15:04:17 CEST 2006

Ano, druhy vodic je skutecne nahrazen zemi. Z uspornych duvodu se to
tak driv delalo a protoze tam casto vede dlouhe vedeni k
jedinemu domu tak neni proc to menit (ptal jsem se na to pri exkurzi v
elektrarne, tak verim, ze vedi co mi napovidali).

Jeste jednu zajimavost tam maji, 130 kV vedeni na drevenych sloupech.
Proc to nevim, uspora to asi nebude kdyz tam maji jeden strom v
botanicke zahrade a druhy v parku v Reykjaviku :-)

Ales Prochaska