Re: Pípátko na rychlost...

Pavel hw@itherm.cz
Neděle Červenec 30 13:20:14 CEST 2006

Rodice maji takovou hracku primo od vyrobce v aute (Citroen C5) a kdyz jsem
s tim jel po meste, tak me to dovadelo k silenstvi. kazdy rozjezd, kazde
slapnuti na plyn, porad to pipa. hlavne kdyz ted jezdi kazdy pomalu a
rychlost kolisa kolem 50.
Ale jak se rika, proti gustu ...

Pavel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 29, 2006 8:29 PM
Subject: Pípátko na rychlost...

Viděl jsem u jednoho taxikáře takový udělátko. Ukazovalo to rychlost v
km/h a zárověň to při překročení rychlosti 50km/h krátce ( pěkně
příjemně kulatě) píplo, stejně tak při 90km/h ( jiný tón) a prý i při
130km/h. Rychlost si to bere z GPS modulu  a tohle udělátko prý někdo
doma vyráběl na koleně. ( víc jsem z něho nedostal)
Napadlo mě, že by se to docela při častém cestování hodilo. Dalo by
hodně práce napsat něco takového do procesoru? Případně nedělal někdo už
něco takového?
Čtení sériových dat z GPS , převod na aktuální rychlost a komparace
rychlosti dle pevných hodnot.
Dík za nápady, případné odkazy.....
Jan Kuba