Pípátko na rychlost...

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Červenec 30 11:19:03 CEST 2006

Display stoji par kacek, klidne tam muze byt a vypisovat i dalsi udaje.
No a cena ? Tak to trochu rozepisme:

Material:
GPS+antena - dle typu, zkuste si nejaky vybrat, moznosti je vice
Display - podle typu od 125Kc vyse, s podsvicenim je drazsi, pocitejte
do 400Kc, pokud to ma trochu vypadat. Hezke jsou napriklad modre znakove
displeje s bilym pismem a nestoji moc, ale je to spise otazka vkusu.
MCU - nejradeji mam PIC a tak pocitejme do 200Kc, kdybychom pouzili
hodne dobry kousek, ale stacil by i lacinejsi.
Nejake pipatko. Od par kacek za obycejne pipani ci jednoduchy zvuk, az
do par set za neco lepsiho.
Bizuterie a DPS - do 300Kc bychom se meli vejit.

Prace:
Soft - tohle pisu snadno a nejde o nic hrozneho, tak 2000Kc (a DPH) bude
stacit - berte to jako prvni nastrel ceny, pokud si nevymyslite spoustu
dalsich funkci :).
Navrh schematu a desky - za 2000Kc (a DPH) by to mohlo byt O.K.

Zapouzdreni:
To uz opravdu zalezi co od toho chcete. Da se ledacos :).

Pokud si chcete co nejvic udelat sam, mohu dodat i jen naprogramovany
MCU se schematem a vypisem softu MCU. Tady by mi 3000Kc stacilo - tedy
jeste prictete DPH, ktere dam statu, jsem platce DPH :). Abych ale mohl
takovou cenu dodrzet, predpoklada to, ze mi k vyzkouseni dodate tu
konkretne zvolenou GPS s antenou (a dokumentaci, pokud neni bezne
dostupna), coz pochopitelne vratim s hotovou praci. Alespon bastl tak
jak tak musim vyrobit, abych mel jistotu, co Vam predavam. Da se take
dohodnout na predani toho bastlu za cenu materialu.

Cena je to myslim slusna, v obchodaku utrati lecktera rodina za
vikendove jidlo vice a kolik by stal zmestnanec, ktery to bude delat dva
tydny v kuse, protoze tohle jeste nedelal, to asi ani rozebirat nebudeme
:))).

Pokud to je ovsem k montazi do auta, melo by to mit atest a ten uz stoji
trochu vice. Takze pokud bych to mel dodat hotove v jednom kuse za
rozumnou cenu, k provozu v aute to nebude urceno.
Pokud Vam dodam zdrojak a schema, muzete si s tim pochopitelne delat co
libo a to na vlastni zodpovednost :).

Bude to pro orientaci stacit takhle ?

--
Jiri Bezstarosti