cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 29 23:40:17 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> Zdravim.
>
> "AMICI" :-) uz na to prisli...teda alespon to pisou (ja neznam PIC, tak
> jsem to ani
> nezkousel studovat)
>
> Stejne bych radsi ten vas :-)....ovsem jestli mi to vas kolega
> posle...nakonec jsem se precejen rozhodl pro puvodni
> variantu HW...nebudu muset tak nic predelavat a vyjde to
> levneji.....akorad navrhnu novou DPS.
>
> Prichy

No kdyby na to neprisli tak by byli uplne natvrdli - poslal jsem jim jak
obrazek z osciloskopu (z nej na nic neprisli) a tak jsem jim i napsal
primo kde je chyba v DS. I presto se Alan vztekal, ze jsem se mu to
racil nepodat primo malem v ASM. :-(

Navic kdyz jsem si dovolil poznamenat, ze jeho opravena verze i s tim
opravenym bugem ma velmi problematicka mista a to predevsim v tom, ze
nechodi soumerne a pravidelne coz podle toho co jsem zkousel ma silenej
vliv na rezonance vlastniho pohonu tak mi napsal, ze namam co do nej
rejt, ze je to SW pro amatery.
Nakonec mi zduvodnil i to ze muj SW ma 7.5kB v HEX a jeho jen 1.59kB a
ze je tedy jeho SW 4.716x rychlejsi a lepsi. Na to se nedalo reagovat
nijak jinak nez ze priste radeji budu mlcet. Ono napleskat tabulky do
PICu je velmi jednoduche - to ostatni je pak o te praci, ktera neni moc
videt.

Ja jsem ten bug reportoval do NS tak uvidim (napsali ze to rpedavaji na
odpovedna mista) - v navaznosti na to jsem je zadal zda by nemohli neco
udelat s cenama LMD (nebo at poslou stucek LMDcek jako prezent :-), aby
se dala srazit cena Bistepu na neco prijemnejsiho. Nic si od toho
neslibuji, ale bylo by to prijemne.

Jinak jeste vyvoj Bistepu neni uplne u konce - dnes jsem procital tento
clanek http://www.elektrorevue.cz/clanky/05043/ a napadla me jeste jedna
vec jak omezit rezonance u Bistepu - je to ale velka loterie + navic je
otazkou zda se vejdu do pameti. Jen pro uklidneni - pokud bude novy FW
tak kazdemu majiteli Bistepu provedu upgrade jen za postovne - poslete
MCU a ja je preprogramuju a poslu zpet. Cekat na to, ale nema smysl
nevim zda to vubec bude realizovatelne a navic se to musi dukladne
vyzkouset.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info

P.S.: pokud vim tak p.Stloukal s Vami pocita - psal mi, ze to co jste
vsechno chtel nemelo cenu stavet ve srovnani s cenou hotoveho Bistepu