Pípátko na rychlost...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Červenec 29 20:29:36 CEST 2006

Viděl jsem u jednoho taxikáře takový udělátko. Ukazovalo to rychlost v
km/h a zárověň to při překročení rychlosti 50km/h krátce ( pěkně
příjemně kulatě) píplo, stejně tak při 90km/h ( jiný tón) a prý i při
130km/h. Rychlost si to bere z GPS modulu  a tohle udělátko prý někdo
doma vyráběl na koleně. ( víc jsem z něho nedostal)
Napadlo mě, že by se to docela při častém cestování hodilo. Dalo by
hodně práce napsat něco takového do procesoru? Případně nedělal někdo už
něco takového?
Čtení sériových dat z GPS , převod na aktuální rychlost a komparace
rychlosti dle pevných hodnot.
Dík za nápady, případné odkazy.....
Jan Kuba