MECH: lepidlo na kov

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 27 16:45:48 CEST 2006

Ono spise jde o to jaky je tam zavit, jaka je jeho celkova plocha, v jake
presnosti je to cele delane. Pokud do toho nacpete epoxid s kovovym plnidlem
tak to nejspíš bude OK.
Nevidel jsem to a tak mozna placnu hovadinu, nicmene rozebiratelne reseni
je, provrtat a opatřit nějakým červíkem

Dobre odpoledne

Chtel bych se zeptat na lepici otazku - na robotovi mam kolecka z
kolebezky. Naboj a rafek je odlitek z neceho jako hlinik, ozubene kolo
je neco na bazi zeleza/oceli. Je to spojene zavitem a ten potrebuju
slepit, aby se mi to pri couvani nerozsroubovavalo. Bude stacit
normalni epoxid nebo to musi byt neco vic hardcore? Prumer zavitu je
od oka 4cm, robot ma neco jako 30kg a kolecka jsou ctyri

Predem dik za odpovedi
KR