jednoduchy seriovy buffer

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 27 12:09:57 CEST 2006

Vyvoj muze trvat klidne jednu noc i s vyrobou. V pripade nutnosti umim i
tohle. Toto konkretne neni az tak slozita aplikace.

Kolik to ma byt kusu, jak pouzdrene, jake konektory, specifikujte presne
co chcete a do jake ceny za kus se to musi vejit, jestli ma cenu
uvazovat, ze bych mel zitra pozadovany vyrobek skladem a zda to lze
opravdu zvladnout :).

--
Jiri Bezstarosti