sources

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červenec 26 11:18:57 CEST 2006

Dovoluji si odhadnout, že jde o to, že pán použil do svého projektu nějakou
GNU/GPL součást a na základě license musí dále poskytnout zdrojáky i své
vlastní práce a tak chce aby se "vlk nažral a koza zůstala /skoro/ celá"
Jakub Ladman

PS: Nechci nikomu křivdit a budu rád pokud se pletu. Ale přijde mi to dost
reálné.

Jakub Ladman