sources

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červenec 26 11:17:59 CEST 2006

Petr Zahradnik wrote:
> Puvodni zprava ze dne 26.7.2006 od Jan Waclawek:

> To mi nejak neni jasne. Co kdyz jim reknes, ze to je zakaznicky obvod,
> ktery jsi nekde koupil a zdrojaky proste nemas a mit nebudes?

Mno tak mi povedia, ze glejt tiez mat nebudem.
Jednoduche, proste, priame, transparentne, co viac si clovek moze priat? :-)

> Jsem si
> myslel, ze zkusebna je od slova zkouset a tak ma nasadit meraky a
> rusaky a zkuset a ne se hrabat ve zdrojakach, ne?

Mno, stretol som sa aj s tymto pristupom a uprimne povedane, to prve je
mi milsie. U zlozitejsieho sekvencneho stroja so spustou vynimiek to
meranie moze dopadnut "zle" aj kvoli nejakej nepodstatnej vynimke,
pricom ta nepodstatnost by sa na zdrojaku dalo ukazat pomerne jednoducho
a rychlo ("merac" vsak vyrobok okamzite odmietne ako celok). Dalej, u
skumania zdrojaku v pripade zistenia "nedostatku" je uplne jasne, kde
"nedostatok" je a casto sa da priamo na mieste odstranit a ukazat priamo
"skusacovi" ze bol odstraneny, avsak s "meranou velicinou" to moze byt
ovela zlozitejsie.

Niekde sa oba pristupy kombinuju.

Co su to "rusaky"? Kolegovia hackeri z Ruska? ;-)

wek