sources

Michal Krestan krestan@hw.cz
Úterý Červenec 25 23:45:39 CEST 2006

Myslim, ze jste presne prisel na to, k cemu to ma byt vlastne dobre. Resil
jsem to se soudnim znalcem,
ktery mi potvrdil, pokud neni nijak smluvne osetrena citelnost kodu, tak
pokud by melo dojit k nejakemu
jeno predani, nebo zverejneni, tak je zcela postacujici moje navrzena
podoba. Nejedna se tu o maly projekt,
ale o dost rozsahlou aplikaci, ve ktere by cele zneprehledneni dost stizilo
praci, ale mate pravdu, ze kdyz
si s tim da nekdo praci, tak asi po case nazvy X123 nahradi necim, co bude
smysluplne. Co se tyka disassemblovani,
tak to resi jen jednu cast projektu, ale jak to udelat s aplikaci, ktera je
v Delphi? To si moc nedovedu
predstavit. Odstraneni komentaru je opravdu hracka, ale jak prejmenovat
funkce a promene, to da vyrazne
vice prace:-(

            Michal

Situací, kdy nějaký předpis, či smluvní podmínky nutí k předání zdrojového
kódu, i když se Vám zrovna moc nechce, může být více.

Jinak třeba v mých programech by Vámi navrhovaný algoritmus moc nefungoval,
90 % komentářů mám totiž na řádku za příkazem, kterého se týkají. Taky
občas používám /* ... */. Program by musel být poněkud složitější. Když
už bych něco takového dělal, dostaly by všechny proměnné a funkce různě
dlouhé názvy z 8-20 náhodně generovaných znaků a celý text bych pak zarovnal
do bloku s cca 100 znaky na řádek.

Jinak jako nejúčinnější bych asi viděl dříve navržené disasemblování
již přeloženého programu:-)

PH