sources

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Červenec 25 22:25:19 CEST 2006

Hmm, myslim, ze citelnost programu je mnohem vic dana tim, jak je
program napsany nez nejakymi komentari.Videl jsem mraky bohate
okomentovanych programu, ve kterych se nevyznal ani autor a naopak
programy bez jedineho komentar jasne citelne a prehledne. Prejmenovani
promennych situaci sice trochu stizi, ale vyznat se jde v uplne kazdem
programu, jen to obcas trosku dele trva...
Marek