Koax na TV rozvod

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Červenec 25 22:22:42 CEST 2006

přidejte v brne antenare www.omko.cz nebo elektro velkoobchod www.elvo.cz

bude to tam urcite levnejsi nez v nize jmenovanych

DJ

myslim ze v Omku na Stankove vam poradi (v Omku u Makra to necekejte)

----- Original Message -----
From: "Ales Martinek" <amarti@post.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 25, 2006 8:49 PM
Subject: Koax na TV rozvod

Dobrý den
Protože rekonstruuji část domu tak jsem se rozhodl zároveň provést novou
kabeláž TV rozvodů (původní je v starých zelených koax kabelech).
Jde mi o to ze se nedokáži vyznat v kvalitě dnešních kabelů a proto se
chci zeptat na doporučení na nejlepší poměr kvalita/montáž/cena. Tzn.
abych nekoupil kvalitní kabel za 10kč/metr s tím rozdílem že se nedá
ohnout a apod.
Jinak využil bych asi 100m. tak se dívám třeba na obchod
http://www.lica.cz/. V případě jestliže znáte jiné dodavatele na jižní
moravě nebo záslilkové pro porovnání cen. V Brně znám GME, GES, Buček.

Děkuji za rady
Aleš Martinek