nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Červenec 25 13:11:10 CEST 2006

tady je neco jako datasheet ze starnek GME.
http://www.tomik-k.com/tomik/li-ion_9V.pdf
zatim(po obede) po cca 30min U=8,18V a proud zacina rychle klesat z 300mA na ted 180mA.
asi se blizi finale.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, July 25, 2006 12:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: nabijecka 9V + 9V akumulator ?

Pavel Hudecek napsal(a):
> Pro dosažení plného nabití je 8,4 V nutnost. Po odpojení od nabíječe
> napětí samozřejmě zase sleze. Při vybíjení měřákem (tedy proudem
> zanedbatelným vůči kapacitě) můžete očekávat, že se po většinu
> kapacity napětí udrží nad 7,2 V.

Po odpojeni napeti na LiXX nesleze - maximalne tak na 4.1V a pak se vicemene bude drzet velmi dlouho (radove i mesice pokud je clanek OK).
Dnes jsem zprovoznil 1.5 roku odlozene PDA a baterie mela pres 4V.

Pri vybijeni se napeti bude naprosto linearane (nebrat za slovo) pohybovat od maxima do minima. Zadne grafy ala NiXX se nekonaji.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info