nabijecka 9V + 9V akumulator ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 25 12:33:11 CEST 2006

Pavel Hudecek napsal(a):
> Pro dosažení plného nabití je 8,4 V nutnost. Po odpojení od nabíječe
> napětí samozřejmě zase sleze. Při vybíjení měřákem (tedy proudem
> zanedbatelným vůči kapacitě) můžete očekávat, že se po většinu
> kapacity napětí udrží nad 7,2 V.

Po odpojeni napeti na LiXX nesleze - maximalne tak na 4.1V a pak se
vicemene bude drzet velmi dlouho (radove i mesice pokud je clanek OK).
Dnes jsem zprovoznil 1.5 roku odlozene PDA a baterie mela pres 4V.

Pri vybijeni se napeti bude naprosto linearane (nebrat za slovo)
pohybovat od maxima do minima. Zadne grafy ala NiXX se nekonaji.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info