OT - Barva na radiatory.

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pondělí Červenec 24 16:11:30 CEST 2006

On Mon, Jul 24, 2006 at 03:20:06PM +0200, Ales Filip wrote:
> Jak jsem psal. Půjč si někde elektrickou stříkací pistoli, a máš po problému.
> Měli jsme s tím nastříkané radiátory v celém bytě za 1/2 dne.

To jste jako v byte strikali bez takoveho toho vysokonapetoveho zdroje
(elstat. pole) co se dava mezi predmet a pistoli aby barva litala kam
ma?  A barva nebyla nikde jo? Jenze to byl lakyrnik, kterej vi co a jak.
Ja se vsadim, ze bych to nejak blbe naredil nebo neco a mam doma vsechno
s mlznym nadechem :-). No - uz to v podstate stejne mam.
--
Zito