Nejake prebytky

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Červenec 24 15:29:18 CEST 2006

Neni nad vyzkouseny postup..

Podle parametru nebude asi ani mozna druha varianta - napajeni 5V, protoze
dle dokumentace 3,3V pro nej jeste neni log 1.

Skoda.
:-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 24, 2006 2:30 PM
Subject: Re: Nejake prebytky

Puvodni zprava ze dne 24.7.2006 od Tony Malecky:

> Jestli na to dobre koukam, tak ten display by mel byt funkcni i pri
> napajeni 3,3V a tim padem se jedna o display vhodny do DDS (Balu)
> Generatora?

Ahoj,

uz jsem to resil kdysi, je sice elektronika funkcni na 3,3V, jede uz
od 2,75V. Ale to nestaci. Ze od 3,3V nesviti LED, to by se dalo
napojit na 5V, ale problem je s kontrastem. Na vstupu Vo pro buzeni
LCD je potreba mit rozdil Vdd-Vo cca 4,5V, aby to bylo videt, takze
kdybys to napajel 3,3V, musel bys na Vo dat zaporne napeti. Zkousel
jsem to na 3,3V, elektronika vazne funguje, ale neni to videt diky
kontrastu ani kdyz se Vo uzemni. Na kontrast proste 3,3V nestaci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert