PATEK: USB lampicka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 24 14:07:42 CEST 2006

> Proč by měli? Vždyť lampička stále svítí...

Tohle vlákno začíná mejlem od Delphina, kde píše, že lampička
_přestala_ svítit. A já osobně nebudu honit nějakýho Číňana, ale
obchod, kde jsem danou věc koupil, což by bylo pravděpodobně v ČR a
pořád ještě u nás platí minimálně půlroční záruka, případně dvouletá,
podle toho, o jaké zboží jde. Tenhle obchod bude honit svého
dodavatele a ten zas svého atd. až to skončí u výrobce.

P.K.