OT - Barva na radiatory.

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pondělí Červenec 24 12:25:00 CEST 2006

Zdravim,

On Sat, Jul 22, 2006 at 08:01:33AM +0200, Pavel Krafcik wrote:
> Dobrý den,
>
> už teď se připravuji na zimu a byl jsem rodinou pověřen k výběru barvy
> na radiatory a trubky ústředního topení - ještě klasika, žádná měď a
> hliník. Máte někdo s něčím dobré zkušenost? Potřebuji něco bezpečného,
> abychom na podzim po první zatopení všichni nevytuhli a nevychladli.
>
> Prodavač mi doporučil Acryl Seidenmattlack, no ale je to prodavač a těch
> se v poslední době hodně bojím.
>
> Díky za informaci
>
> Pavel Krafčík

No, zrovna jsem vcera natrel prvni vrstvu na poslednim ctvrtem
radiatoru. Jeste jednu vrstvu a mam to zkrku. Litinove radiatory
- natirani mezi zebry - naprosty opruz.

Natiram

	RADIATOR (slovenska)	    0.6L cca 104Kc

	pak kdyz jsem sel pro treti pixlu rekli, ze uz berou od jineho
	vyrobce

	RADBAL (asi ceska)	    0.75L cca 145Kc

Obe jsou syntetiky a strasne smrdi, ale asi dobre drzi. U te syntetiky
bych tak cekal, ze bude dost dobre drzet.
Nechavam v te mistnosti otevrene okno a druhy den uz to neni tak
strasne. No uvidime, az zatopi. Asi Budeme pobyvat v loznici, nebot tam
prakticky nikdy netopime. :-)

Kolega natiral nejakou akrylovou barvou a docela nadaval, jak to blbe
krylo a uz by do toho pry nesel. Sice to nesmrdi, ale o to vetsi opruz
pri natirani.

--
Zito