OT - Barva na radiatory.

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pondělí Červenec 24 10:08:06 CEST 2006

Hello Pavel,

Kamarád natěrač mi to stříkal před cca 5ti lety. Bohužel už nevím, co to bylo za
barvu, ale drží stále, a beze změny odstínu. Tvrdil mi tenkrát, že když to
nastříká bílou, tak za 1 topnou sezónu bude zažloutlá, a ať si koupím slonovou
kost. Nakonec to nastříkal bílou, a je bílá stále.

Každopádně to stříkal elektrickou stříkací pistolí. Jsou to klasické žebrované
radiátory, a tou pistolí je to prý nejlepší. Strčili jsme jeden kartón za
radiátor, druhý pod radiátor, okolo dali tak 1m igelitu, a za dopoledne byly
nastříkané všecny radiátory. Ani koberec a záclony jsme nedávali pryč, a na
ničem  ani stopa barvy :-)

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic