OT - Barva na radiatory.

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Červenec 24 09:59:28 CEST 2006

Dne neděle 23 červenec 2006 01:07 Miroslav Sinko napsal(a):

> Presne tak! Natieral som 2 radiatory vodou rieditelnou farbou BALATERM
> (urcenou na radiatory), na oboch sa pocas vykurovacej sezony zacala z
> istych miest farba odlupovat! Inac stacilo natriet raz a farba prekryla
> celu plochu na bielo, akoze zdalo sa to vyhodne, no nestoji to za to...

natiral jsem vyse uvedenou barvou medene trubky a museli se natrit minimalne
2x protoze po prvnim nateru ta barva za par hodin totalne
zezelenalo-zmodrela. Pokud jsem udelal druhy nater jeste pred definitivnim
zmodranim (i kdyz uz vrstva byla sucha), tak zmodrala taky. Takze jsem
nakonec natiral 2 vrstvy s odstupem nekolika dnu.

Pokud jsem touto bravou natiral (orpavoval) litinove radiatory, pak pokud
nebyla perfektni zakladavka, tak radiator pod barvou zrezl, coz se
samozrejmne projevilo hnusnym zrzavym flekem.

Nicmene pracovalo se s tou barvou dobre :-)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo