Jak putoval rozhlasovy signal k vysilaci pri vysilani DRMveStezerech?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Červenec 23 22:43:40 CEST 2006

> Proc by tomu vadilo prevzorkovani? Pokud vim, rozhlas
> pouziva vzorkovani 32 KHz (na FM se nesmi modulovat nad 16 KHz
> aby okoli pilotniho kmitoctu zustalo ciste) a taky nikdo neresi
> problem prevzorkovani z CD (44,1) nebo treba z datky na 48 KHz.
> Pokud se trasou ve stejne kvalite taha signal pro DRM, je ro
> radove kvalitnehsi nez vysledny produkt :-) a nejake
> prevzorkovani se asi na vysledne kvalite neprojevi.

No ja si naopak vubec nemyslim, ze by melo prevzorkovani vadit,
naopak, zda se mi to napriklad lepsi cesta nez nezavisla
synchronizace zdroje i modulatoru na GPS.

Mel jsem na mysli prevzorkovani typu 48000.01Hz => 47999.632Hz,
jestli je to srozumitelne.

Dekuji a preji pekny vecer,
Marek P.