cnc_driver_ BiStep

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Červenec 23 20:18:07 CEST 2006

tak motory jsou

2*PH2610-01B
6V 1,88A   (hodila by se mi i ta 1/4A co byla v puvodnim zapojeni)
jednou PK 268-02B 2A 2,25ohm

jine info bohuzel nemam (mozna pres tyden naleznu ten car
papiru s rozsypanou ryzi a neco z toho vyctu)

vsechny motory jsou 6-ti dratove (coz by melo umoznovat
bipolarni rizeni... zkousel jste i takto seriove zapojene motory??)

ovladac je vexta 2115.....pouziva dle vseho unipolarni rizeni
(to asi bude to co je k velikemu H...)
(A,/A,B,/B a COM (dva stredy))
Motory rezonovali pri 1/2 kroku nekde na 900Hz...(cca 2ot/min)
bez zatizeni....tak jsem si naivne myslel, ze na polovicni
"rychlost" by mohli makat spolehlive,( ale s jidlem roste chut
a rad bych neco vylepsil)

Do driveru nevidim jsou napajeny 115 voltyAC (je to nejaka americka verze)

Prichy

PS: dekuji za nabidku zapujceni....nejprve bych sehnal vhodne
trafo/zdroj a pak by se videlo dal