Nahrada za BD879 a BD880

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červenec 23 19:51:47 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 23.7.2006 od Michal Grunt:

> Kdepak, GES dava bez postovneho az od 500 nahoru.

No vsak to jsem psal. GES od 500, GME od 5000.

> Oni maji v podminkach nejake podlimitni mnozstvi a kdyz neobjednas
> min. 500 (podlimitni mnozstvi), tak ti jen tak pripocitaji cca 100Kc
> pro nic, za nic a K tomu jeste postovne, balne (jako ma GME)...
> Takze z objedvanky za 300kc se celkova cena vysplha skoro na 500 (u
> GME cca 400).

Ale to mi nerikej. Ty expedicni naklady 100 Kc, to je vsechno, co ti
budou uctovat, to je to postovne, zadne dalsi nebude. Ja jsem zrovna
minuly tyden delal u GES malinkou objednavku, protoze jsem hodne
urgentne potreboval 4 jacky a par drobnosti. A pripocetli 84 bez DPH
(to je ta stovka s dani).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem