cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 23 13:40:37 CEST 2006

Danhard napsal(a):
> Tim prepnutim dir u faze s nulovym proudem se taky zmeni podminky pro
> odbuzovani indukovaneho toku z druhe faze, proto se to asi projevuje u te
> druhe faze, ktera je v maximu, a nic se tam neprepina.
> Danhard
> *******

Presne tak - staci si rozkreslit co je kde jak sepnute a rozepnute v tom
mustku.
Jenze kdyz to clovek vi tak se zda vsechno logicke a jasne.

Asi napisu do NS aby si to opravili a poslali stucek LMDcek jako bolestne.

Nechce mi nekdo sesmolit kratoucky dopis v tomhle duchu? Kdyz to klapne
a poslou LMDcka ma u me prekladatel driver zdarma. :-)
Nejak mam obavu, ze s moji anglictinou by mi mohli poslat i neco jineho.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info