cnc_driver_ BiStep

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Červenec 23 13:31:25 CEST 2006

Tim prepnutim dir u faze s nulovym proudem se taky zmeni podminky pro
odbuzovani indukovaneho toku z druhe faze, proto se to asi projevuje u te
druhe faze, ktera je v maximu, a nic se tam neprepina.
Danhard
*******

Bingo. To je chyba v DS. Kdyz mi to docvaklo tak jsem nadaval jak spacek
- nejhorsi je, ze se to na osciloskopu neprojevuje v tom "nulovym" uzlu
sinusovky, ale az na vrcholu. Takze jsem to hledal uplne jinde v
programu. Je zajimave, ze jsou motory kteym to skoro nevadi (samozrejme
to byl i ten co jsem tu mel testovaci), ale na motorech co jdou hodne
tvrde otacet (myslim jen rukou) je to strasne znat.

RadekCX - http://www.cncnet.info