cnc_driver_ BiStep

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červenec 23 13:02:50 CEST 2006

Tezko rict. Obcas se nejaka firma o neco pokusi, treba loni na MSV
jsem videl nabizet hobby CNC frezku, dost se mi libila, skoro jsem si
ji chtel koupit. Uz ji ale v katalogu nemaji, asi to vubec neslo na
odbyt. A prakticky vsechny komponenty pro CNC se uz ted daji koupit od
hrackovych pres hobby az po tezke profi provedeni, takze stavba ve
stylu nakoupim, sesroubuju, pospojuju stejne pojmenovane vyvody se
da udelat uz ted. Nejsem si uplne jisty, ze by se to dalo vcelku nejak
vyznamne zlevnit, pokud tedy za zlevneni nepovazuju vedeni udelane z
vysuvu ke kuchynskym suplikum :-) apod.

Ales Prochaska