Re: cnc_driver_ BiStep ModelTurbina

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Neděle Červenec 23 11:37:58 CEST 2006

Zdravim,
to telo turbiny (nebo jak to nazvat) je nejake podezrele flekate, pokud je to vlastnost daneho materialu nebo napr. od koroze tak to asi nevadi, ale ted jsme v praci vyhazovali par kusu zeleza co vypadali dost podobne a pry to byla vada materialu. Takze pokud je to nejak vice zatezovane tepelne nebo mechanicky mozna je to problem.

Ales Chlubny