cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 23 09:37:44 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> Nebo nemaji takove moznosti....nekdo jim to poslal
> ...mozna maji doma pajku, to je vse.

No nejde o to, ze by si to meli sami opravit, ale mohli reportovat
Alanovi, ze to chodi nejak podle plotu.

> Zkusenosti me prave zajimaji (zvazuji +-......
> pro me je to docela investice :-(( )
> , nerad bych totiz zjistil ze to muj problem nevyresilo.

No myslim, podle toho, ze jsem v posledni dobe mel na Bistepu pripojene
skoro vse co mi prislo pod ruku z bipolarnich motoru, ze rozhodne se
nebudeme bavit o 60rpm, ale o jeden rad vyssich otackach. Bezne mi ty
motory toci naprazdno 25 ot/s s tim, ze roztoceny 1.5A motor vam spali
ruku kdyz jej chcete zabrzdit.

Co se tyka investic - problem je v tom, ze LMDcka jsou za drahe penize
pokud se bavime o kusovych objednavkach. Pokud by nekdo dal objednavku
na treba 50ks driveru s tim, ze je nasledne proda byla by cena urcite
jinde. Pokud vim tak Microcon ty same drivery prodava o 1000Kc draz.

> Jak jste to testoval?
> Jo. a klidne muzete napsat informace typu napr.
> "tocim" 300rpm s momentem x, s motory y

Nejsem schopen zmerit moment a jako priklad sily (neni to nijak exaktni
:-() mate uvedeny nahore v textu.
Myslim, ze by nebyl problem driver zapujcit na vyzkouseni.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info