FM demodulator pomoci VerilogA

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Červenec 23 08:14:03 CEST 2006

signal pro rizeni PLL a informaci o sile signalu.
Andel

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 22, 2006 2:19 PM
Subject: Re: FM demodulator pomoci VerilogA

Zdravim,

> neresil nekdo vyse uvedeny problem... Potreboval bych s tim
> trochu nakopnout ;)

ale _ktere_ FM to ma byt demodulator? Jaky ma byt vystup -- diskretni
cislicovy signal, nebo analogovy? K cemu to ma slouzit?

Cesta nejmensiho odporu povede asi pres _nejaky_ fazovy zaves, ale
jak bude implementovan, to se muze podle potreb hodne lisit.

Drive jsem si myslel, ze lepsi FM demodulace by mohlo byt dosazeno
tim, ze by demodulator bral v potaz nejen diskretni okamziky
"pruchodu nulou", ale celkovy mezilehly signal. Napriklad demodulaci
Hilbertovou transformaci->okamzitou frekvenci. To je ale asi blbost,
protoze signal je behem vysilani ruzne tvarove zkreslovan. Na druhou
stranu by mohlo mereni na vice bodech prinest zlepseni vuci sumu.
Ovsem verohodnou odpoved na tuto otazku jsem zatim jeste nedostal.

Zdravi Marek P.