cnc_driver_ BiStep

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 22 20:52:46 CEST 2006

Prichy napsal(a):
> Zdravim
>
> Zajimalo by me, ma-li nekdo zkusenosti s driverama od radka RX...potazmo
> BiStep.
> (vyjadrit se muze i autor ceske verze)
>
> Mam totiz nasledujici problem...s drivery vexta (mozna jsou jen spatne
> naswitchovane- kdyby clovek mel manual) dosahuji max 60mm/min - cca
> 48rpm coz je velmi malo. (i tak se pri najeti na velkou sponu ztraci
> kroky!!!)
> Uvazuji o stavbe BiStep a vsude se o tomto driveru mluvi v
> superlativech...mel nekdo moznost porovnat BiStep s necim jinym?

> [...]

No vec se zajimave vyvinula viz tohle vlakno, ktere jsem zalozil na CNCzone:

http://www.cnczone.com/forums/showthread.php?t=22426

(kdyz tedy ozelite tu moji strasnou anglictinu - jinak je to ale vesele
poctenicko)

Jak se zda tak se mi podarilo objevit chybu v DS LMD18245, kterou
pravdepodobne nikdo nezachytil a tak jak se zda bude mit problemy vice
driveru (i komercnich) s temito mustky.

Prave se chystame otestovat i drivery 3A od Microconu, nebot je mozne ze
ani tyhle drivery by tomu nemusely ujit. :-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info