Kam na kvalitni odpory pro vysoka napeti ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Červenec 22 12:29:17 CEST 2006

Do vysokonapatovuch delicov (15kV/ sirka pasma 50MHz) pouzivam
vysokonapatove rezistory od EBG (http://www.ebg.at/).
Kupovali sme tieto:
HV resistor 20M, type SSX103. Tolerance 5%, temp. coefficient 50ppm/C
HV resistor 5M, type SSX103. Tolerance 1%, temp. coefficient 25ppm/C
HV resistor 10M, type SSX103. Tolerance 1%, temp. coefficient 25ppm/C
HV resistor 10M, type SSX52. Tolerance 1%, temp. coefficient 25ppm/C
HV resistor 50M, type SSX103. Tolerance 1%, temp. coefficient 25ppm/C
funguju velmi dobre ;-)
b.