Nemate zkusenosti s mericem energie ADE7758?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Červenec 22 11:51:52 CEST 2006

Prave pracuji s ADE7754, postavil jsem si na nej zkusebni desku (podle
schematu EV boardu) a obvod uspesne komunikuje se softwarem od AD i
kalibrace lze provest, je to celkem jednoduche. Na sit jsem ho zatim
nepripojil, cekam na optocleny. Myslim si ze jako meric pro 3 zarizeni
na spolecne fazi by ADE7754 sel pouzit, ale bude vam v tom pripade
nahrazovat poze AD prevodnik, nebudete moct pouzit vypocitane hodnoty v
registrech. U ADE7758 nevim.

Tosa