Argon misto dusiku

aze azehw@volny.cz
Pátek Červenec 21 19:45:11 CEST 2006

Z velke 200 baru do male 100 baru to jo, ja jsem myslel ze chcete prepustit
cely obsah z velke do velke :)
AZE

>Dusik prepustit? Jak? To jako spojit 2 flasky trubkou? Z 200 baru bude v
optimalnim pripade po ochlazeni/ohrati 2x100.

Ano.
S dusikem, jsem to jeste nedelal, ale kyslik jsem takto parkrat prepoustel z
40l do 2l , snad jen misto trubky mam hadici testovanou na 400baru.
Prelejvat si z jedne velke do druhe velke nema moc vyznam, ale kdyz mate 40l
kyslik, ktery vam naplni za rekneme  200Kc a pak 2l ktery vam jsou ochotni
plnit jen medicinalnim kyslikem za 3x tolik prepoustite jeste rad, take to
je rychlejsi nez porad litat s tou 2l kdyz ji pouzivate k pidi autogenu.
Ten zas ocenite, kdyz neco potrebujete varit na stozaru v horach a vse
tahate na zadech.