Re: OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Pátek Červenec 21 14:30:05 CEST 2006

v prispevku, na ktery jsem puvodne reagoval ja i vy bylo, ze SW resenim lze castecne eliminovat vliv chyb HW, s cimz jste nesouhlasil. A to je presne to, co delaji mnou zminovane metody - proste se da SW napsat tak, aby vliv chyb HW byl minimalni.
Dalsi zlepseni uz jde realizovat jedine na urovni HW - at uz volbou odolnejsiho zeleza, pridavnymi prvky nebo treba druhym procesorem.

Ciste SW nelze osetrit vsechno, dost tezko osetrite napr. zmenu ukazatele instrukci, ktera presmeruje program primo na instrukci zapisu neceho na port. Ale daji se napsat dva softy pro stejne zelezo, jeden bude padat na hubu pri prvni zkousce EMC a druhy pobezi bez jakychkoliv znamek problemu...
Necetl jsem cely thread, jen si pamatuji ze nekde v pulce se resily nove normy pro domaci spotrebice a v tech neni, ze se vse ma resit SW. Jen ze je potreba jej napsat v souladu s pravidly, ktera zarucuji maximalni robustnost softu.

je to samozrejme taky o tom, jaka aplikace to je a kolik za ni je zakaznik ochoten zaplatit...

preji hezky vikend
@V