OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 21 13:40:46 CEST 2006

Thead jsem nesledoval a až nyní jsem si přečetl pár příspěvků a tak mozna
budu placat tak trochu mimo mísu.
- myslim, ze se tu michaji jabka s hruskama a trochou visni
- pokud jde o schopnost sw ošetřovat chybove stavy a nestandartni situace
tak moderni sw prostredky jiste moznosti prinaseji (ošetřeni vyjimek atd.)
další věci lze dohnat na urovni OS a další v programu samotnem) nicmene nic
z toho není neomylne a neprustrelne (otazka je zda něco jinehgo je) a také
co z toho je k dispozici v oblasti MCU.
- pokud jde o zminky o utržených rukouch tak bez ohledu na to zda jde o sw
ci hw ovladni jsou dnes stejne pozadovany "vrata" zamezující pristup s
konakem v nejvyssi urovni rizeni logiky v rade pripadu blokující ovladani
stroje)
- je otázkou co je a co není sw reseni, je pouziti watch dogu v MCU sw
reseni neno není, pokud ne tak je otazka zda samotny program je sw reseni,
když oboji nefunguje bez onoho kousku křemíku a oboji lze simulovat na
papirovem simulatoru onoho MCU :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Friday, July 21, 2006 1:19 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Tak moj nazor trochu poopravim, dobre napisany SW moze vyrazne pomoct pri
celkovej odolnosti zariadenia na pripadne rusenie. Ono ked sa to testuje,
napr. na ESD, je tam kategoria zariadenie sa vrati do povodnej cinnosti.

Co sa tyka SW ochrany, tak napr. pri nacitani ASCII znaku z ROM sa da
otestovat, ci precitana hodnota je naozaj v intervale ASCII znakov, alebo
nie. To len ako priklad.

Andrej