OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 21 13:03:47 CEST 2006

Ale jasne, osetrit se da ledacos. Ale osetrit softem chyby vznikle
nahodne spatnym provadenim instrukci at uz z jakehokoli duvodu ?

Predstavme si, ze nejakou chybou dojde primo ke skoku na instrukci,
ktera primo provadi spusteni neceho kritickeho - treba spusti neco, co
muze useknout obsluze ruce. Muzete pred tim mit milion kontrol, ale kdyz
se skoci rovnou na tu instrukci, kontroly nepomohou. A co kdyz se tim
silenym rusenim rovnou prehodi stav brany, ke ktere je pristup chranen
pres vsechno softem mozne ?

Holt slusne ochrany jsou o necem jinem, nez o psani "softu odolneho
proti ruseni".

--
Jiri Bezstarosti