OT: Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 21 12:05:56 CEST 2006

Takze kdyz se nejakym rusenim spatne precte ROM a program Vam nekam
odskoci misto naplneni nejakeho registru atp., pak to dokazete osetrit
softem ? A to dokazete napsat takovy soft, ktery tohle pozna, at se
stane co se stane, a jeste to opravi do spravnych mezi a pokracuje jak ma ?

Predstravte si, ze za nekym z nas prijde nekdo se zakazkou, kdo tu Vasi
vetu cetl, a bude to po nas chtit. Budeme mu to muset vysvetlovat, tak
bych byl moc rad, kdybyste to nejprve vysvetlil Vy nam.

--
Jiri Bezstarosti