USB HUB/7 & prevodniky USB/x

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červenec 21 10:26:30 CEST 2006

dobry den.
prave jsem koupil, na zkousku, dva USB HUBy/7, do kterych je pripojeno
nekolik prevodniku USB/x.
do ted vse fungovalo ok, HUB byl ale jen 4x(od Stlab/cip NEC) a uz se to
tam vsechno neveslo.
ted zustava vyset po ukonceni aplikace(Delphy7) proces a nejde ani
odstrelit, dokud
neodpojim prave HUB. jak uz jsem nekolikrat zjistil, jedine
bezproblemove "veci"  pro
rozhrani USB2.0, tedy karty do PCI/USB a ted i HUBy maji cipset od NEC.
ostatni ALi, Via, je
pokazdy nejakej problem. je to jen muj pocit, nebo se to tak nejak vi ?
dale bych potreboval rozebrat ten HUB/7 od D-link, abych si overil co je
uvnitr.
potvora nema zadny sroubky, ale figl asi bude stejnej jako u jinych
zarizeni od D-link,
tak kdyby nekdo vedel jak dovnitr, nebo staci co  je tam za cip :-).
druhej HUB je od Gembird, ale ten uz vubec nevypada rozebiratelne :-(.
predem dik za info, nebo pripadne zkusenosti.
tomik.