RE: OT - Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 20 17:31:14 CEST 2006

napriklad lze po ethernetove pripojce sledovat stav pracky - jestli pere, jak dlouho jeste, statistiky provozu atd...

vyuziti takovehle veci je siroke, i kdyz zrejme ne u nas. napr. v US jsou v mnoha cinzovnich domech zrizene spolecne pradelny, kde se tohle da rozumne pouzit. na domacim settop boxu se pak podivate, jestli je nejaka pracka volna, pripadne si hodite rezervaci... totez napr. na kolejich (treba i u nas v CR).

nejake kraviny jako moznost dohrani ovladacu pro nove hadry je jen marketing bullshit, pri predstave ze lovim po kapsach vicko od nejakeho znackoveho prasku, protoze od toho co jsem koupil v obchudku na rohu nejsou rozpoznane drivery a pracka si je stahuje z vicka... toho se nechci dozit.

V.