Protivaha anteny

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 20 15:14:18 CEST 2006

Jak uz jsem jednou napsal, prakticky vsechny firmy, které provozuji tento
typ telemetrie, pouzivaji toto pasmo. Je to snad dane v nejakem mezinarodnim
doporuceni. Vim o jedne firme, která provozovala telemetrii v pasmu 470 MHz,
coz je mimo GL a vyzadovalo by to slozite rizeni s CTU, ale oni celou divizi
monitorovacich systemu prodali a jejich nastupce pouziva 433 MHz. U nove
generace se v EU uvazuje pro prechod do pasma 900 MHz, presne nevim kolik.

VV