Update stranky DDS generatora

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:39:31 CEST 2006

Taky bych se primlouval za to posledni nastaveni. Proste nastavim nejake hodnoty, potrebuji jit pryc, tak to vypnu a priste to tam mam opet. Kdyby mel clovek vychazet vzdycky jen z nejakych defaultnich hodnot, tak by takovy generator za chvili uzivatele pekne stval. Myslim, ze jak rika balu, tak profily jsou vec, kterou by malokdo pouzival a pritom mooc programatorske prace.

S pozdravem JK