Pracka v coudu - RTOS, odolnost SW

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 20 10:09:53 CEST 2006

By mě zajimalo co na tom prani lze ovladat na dalku z PC ci TV.
Je to stejna scifi jako moznost preprogramovani pracky Bosch z notebooku,
kterou vyrobce zdůvodňuje cituji, "pokud se objeví nové materiály pro vyrobu
oblečení bude možné dohrát prací program pro nové materiály".

Jediné rozumné na co jsem v kombinaci pračka PC přišel je možnost stahovat
statistiky o provozu, využiti a spotřebě pračky.

No a co teprve tohle:
http://www.zive.cz/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=130390

Pavel

> Cituji: "dobre napisany soft na MCU odolny voci ruseniu" mi prosim
> fakt vysvetlete.

No myslel som tym predovsetkym impulzne rusenie, ked cely system bezi
spravne, avsak nejaky nahodny impulz alebo seria impulzov sposobi napriklad
zle nacitanie dat z RAM, ROM, prestavi nejake hodnoty v registroch CPU.
Prikladom moze byt napr. registrator impulzneho rusenia v sieti. Kedze sa tu
spomenuli nejake standarty na posudenie SW, rad by som si ich precital.

Andrej