Eagle a tlac oboch stran DPS na jednu stranu

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 20 06:22:26 CEST 2006

ja to robim tak, ze v cam procesore skonvertujem suborna PS (postscript).
ten ma dostatocne dpi na priame spracovanie dtp studiom pri vyrobe filmu.
.ps subor naimportujem do Corelu a umiestnim na format, aky potrebujem
tolkokrat, kolkokrat to chcem na filme.
a je hotovo.

OK

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 4:52 PM
Subject: RE: Eagle a tlac oboch stran DPS na jednu stranu

Zkusil bych to obejit takto, ale je otazka, zda to pujde:
1)Vyskocit z eaglu a ve woknech zkopirovat soubor s deskou treba
deska.brd ->
deska tisk.brd
Nekopirovat k tomu schema!!!
2)Vlezt do eaglu a otevrit tu novou kopii. Zarve to, ze nema schema a ze
nemuze delat Back annotation, ale to je presne to, co jsme chteli.
3)Zviditelnit treba jen vrstvy Top, Dimensions, Pads a Vias a pomoci Cut a
Paste je kopirovat pod prvni "zdrojovy" plosnak.
4)Zviditelnit Bottom, Dimensions Pads a Vias a zkopirovat pod Top verzi.
5)Vymazat "zdrojovy" plosnak a zapnout a vytisknout vrstvy Top, Bottom,
pads,
vias a Dimensions

Jakub Serych